субота, 28. децембар 2013.

13 favorite beauty products

1. Moje omiljeno mleko za telo. Nazalost, radi se o ogranicenoj kolekciji. Probala sam dezodorans i gel za tusiranje koji su davno potroseni i nisu bili nista manje dobri. Mleko za telo sam stavila u fioku i potpuno zaboravila njega. 

2. H&M krema za ruke. Odusevljena sam kvalitetom kreme i savrsena je za hladne zimske dane. Moja je cotton flower i miris nije bas prijatan ali je lako navici se.

3. Beogradski melem, univerzalni. Pocetkom godine sam dobila fleke po licu zbog perutanja koze i pocela sam da mazem ovaj melem. Ne znam koliko je pomogao, ali sam posle nekog vremena resila problem. Ima zanimljiv i jak miris biljaka.

4. Allin sampon koji sprecava perutanje, svrab i opadanje kose. Probala sam sve alline proizvode ali ovaj kupujem vec treci put. Neobican je zbog mirisa i previse tecnog oblika ali je lako navici se.

5.Garnier gel za ciscenje, piling i maska. Mislim da je prilicno "jak" i da ga ne bi trebalo koristiti svakodnevno, posebno ako imate osetljivu kozu. Ja ga koristim nekoliko puta nedeljno, uvece pred spavanje.

6. Avon kremasti gel za tusiranje sa mirisom vanile i cimeta. Obozavam ga, kako zbog mirisa tako zbog strukture. Kupila ga je moja mama i kada sam ga jednom probala postao je moj gel broj 1.

7.Labello repair & beauty. Posto sam izgubila sva ostala labela, pocela sam da ga koristim svakodnevno i tako je ostalo.

8. Balea fresh lime dezodorans. Probala sam nekoliko razlicituih mirisa baleinih dezodoransa i sa razlicitim dejstvom (24h, 48h) . Ovaj je moj omiljeni i ovo mi je treca ili cetvrta bocica..


9. Saljicev melem. Pocela sam da ga koristim nakon letovanja kako bih oporavila kozu. Prelepo mirise i lako se maze. Proizvod koji bi svakome dobro dosao za negu koze.

10. Batiste sampon za suvo pranje kose. Kosu perem svakodnevno (znam da ne bi trebalo) ali mi ipak treba osvezenje, sto ovaj sprej definitivno daje. Ovo je drugi put da ga kupujem i stvarnoje dobar.

11. Nivea tonik za lice. Na njemu pise da osvezava lice sto stvarno i radi. Ja koristim za normalnu ka masnoj kozi i mislim da je savrsen za svakodnevno koriscenje.

 12. I love... raspberry & blackberry. Probala sam sve i love... proizvode tj. sve oblike ali ne i mirise. Ovaj mi je omiljen jer sam od malena opsednuta jagodom ali i ostali mirisi su stvarno dobri.

13. Balea ulje za kosu. Prvo ide pohvala za kvalitet a onda za miris, najbolje ulje koje sam probala.




Нема коментара:

Постави коментар