петак, 27. децембар 2013.

Makeup favorites 2013

1. Pocetak ove godine ulepsao je poklon koji sam uzela samoj sebi. Sephorina paleta. Najmanje sam koristila sjajeve, ali jesu i lepi i kvalitetni. Omiljen deo mi je bio deo sa nude senkama koje koristim svakodnevno. Takodje, cesto sam pozesala za rumenilima.
Recenziju o ovoj paleti mozete procitati na jednom od mojih omiljenih makup blogova.

2.Avon puder u kamenu, moje najvece odusevljenje. Po mom misljenu ovo je savrsen puder za matiranje. Struktura je dobra kao i efekat koji daje. Koristila sam ga prilikom svakog sminkanja i uvek mi je bio postojan na licu.

3.L'oreal lumi magiue tecni puder. Puder koji sam mogla da nosim bukvalno od juta do veceri a da se osecam sveze i trenutak pre skidanja. Pilicno je tecan tako da mislim da stavljanje prstima nije najbolji nacin. Za sada moj omiljen tecni puder. Moc prekrivanja je sasvim solidna, mozda i dovoljna za osobe sa normalnom kozom.

4. Max factor olovka za obrve. Ja koristim najsvetliju nijansu i u zavisnosti od toga da li zelim svetlije ili tamnije obrve prelazim preko svojih vise ili manje puta. 

5. Deborah ruz. Struktura je prilicno kremasta i mene vise podseca na balzam. Ali mislim da je zbog toga prilicno praktican i moze da se nosi u toku celog dana. Ovo je broj 8.

6. Springfield balzam za usne. Ova stvar mirise na visnju i mirise najbolje na svetu. Bukvalno sam bila opsednuta ovim proizvodom. Na kraju ga je i moja najbolja drugarica nabavila.

7. L'oreal maskara sa sljokicama. Crna maskara sa zlatnim sljokicama, nesto sto jednostavno moram da imam. U pocetku sam je retko koristila i to uglavnom kao trecu maskaru, samo zbog sljokica. Trenutno je to moja glavna maskara jer sam konacno naucila njom da izvlacim lepo definasne trepavice. Mnogo mi se dopada to sto mogu da je skinem vlaznom maramicom u dva pokreta.

8. Sephora sculpting disk. Iako ga necu uskoro potrositi, ne mogu da se pomirim sa time da ga vise nema u prodaji. Ovo je po mom misljenju genijalno osmisljen proizvod i, pored svega, jako kvalitetan. Tek sam skoro pocela da koristim ovaj puder u kamenu, bronzer koristim sa vremena na vreme kao i hajlajter. Takodje, ovaj proizvod prelepo mirise sto mu je veliki plus.

9. Rimmel sjaj za usne. Moj je u nijansi 301 moreish. Ovaj sjaj mirise na zvake, prilicno je ukusan i tesko je odoleti i ne pojesti malo sa usana.

10. Mac hue aa2. Dobila sam ga od drugarice. Iskreno, ocekivala sam vise od mekovih karmina i ne znam da li bih se sada odlucila za kupovinu nekog. Najveci problem je sto se posle odredjenog vremena naprave gromuljice po celim usnama. Medjutim, ovo je stvarno prelepa nude nijansa za kojom sam stalno posezala.

11. Maybelline korektor za ispod ociju. Ne znam koliko je dobro da ga ja koristim na svojoj kozi ali previse mi se dopada da ne bih. Nisam najzadovoljnija pakovanjem koje onemogucava da se iskoristi sav proizvod. Ja koristim najsvetlliju nijansu koju stavljam i kao korektor i kao hajlajter preko pudera.

12. Yves Saint Laurent cetvorobojne senke. Veliki sam ljubitelj zemljanih boja tako da se za ove senke najcesce hvatam. Pakovanje je prakticno i sneke su dobro pigmentovane.

13. Rimmel Kate Moss karmin. Ovaj karmin mi je mama otkrila i kod njega mi se bukvalno sve svidja. Prelepa pink boja, nijansa 06.

Нема коментара:

Постави коментар