среда, 15. јануар 2014.

Oh my, is this real life?

Imala sam ljubav na prvi pogled sa Benefit setom How to look best at everything i htela sam da ga kupim kad budem isla u Beograd, posto ga u sefori u Nisu nema. Medjutim, danas sam se zaljubila u drugi set, Groovy kind-a love. Pakovanje mi je prosto preslatko, a tek sadrzaj... Radi se o metalnoj kutiji u kojoj je sve fino poredjano i sa kojom ide mala knjizica u kojoj se objasnjava namena proizvoda.
1. the POREfessional, cini mi se, najvaljeniji prajmer. Dugo sam ga zelela a sada posedujem minu verziju i ne mogu da opisem svoje zadovoljstvo ovim proizvodom.
2. Rumenilo Dandelion (mat) i Gimme fever (sedefasto) uz koje ide i aplikator.
3. Sjaja ili tecno rumnilo tamno crvene boje. Vrlo neobican i zanimljiv proizvod. 
4. Senke Tickle my ivory, Gilt-y plasure, Shimmer down i Kiss me, I'm tipsy uz koje ide i aplikator. Jedna bazna senka i tri divne sedefaste zemljane boje.
5. Poznata They're real! maskara sa prilicno velikom ali rakticnom cetkicom.



Нема коментара:

Постави коментар