петак, 27. децембар 2013.

even makeup needs BF- prvi deo



Moja kolekcija cetki za sminku.
Kako ih cistim i cime.
Gde ih drzim.


Aura 
790 dinara u Liliju.
Ja sam ih uzela pre mozda godinu dana.
Cetka za rumenilo mi se slomila i njome nisam bas zadovoljna jer nema gustinu dlaka. Cetke za senke mi odgovaraju, posebno ova sa vise dlaka.
Kvalitet nije najbolji ali je sasvim ok za ovu cenu. Prelikom pranja, dlake opadaju manje vise.






Sephora
2900.
Cetku za rumenilo i cetku za tecni puder sam koristila svakodnevno. Cetka za rumenilo nije bas precizna ali je ok. Ove dve cetke nisam mnogo koristila jer retko koristim senke a i kada ih koristim stavljam ih aurinom cetko. Cetke imaju kvalitetnu dlaku i prakticne su ali ja nisam jos navikla na njih i zaboravljam da ih imam.




Real Techniques (Core collection)
Ja sam ih platila 2900. Cena zavisi da li kupujete preko interneta, u radnji ili negde drugde.

Ovo su najkvalitetnije cetke koje sam koristila. Na svakoj je utisnuta namena. Prva je za tecni i puder u kamenu, druga za konturisanje, treca za tecni puder a cetvrta za korektor. Po mom misljenju, svaka se moze koristiti za vise stvari. Prvom stavljam puder, drugom bronzer, rumenilo, hajlajter, trecom korektor a cetvrom karmin. Prilikom pranja nije otpala ni jedna dlaka.

Нема коментара:

Постави коментар