уторак, 9. септембар 2014.

summer goodies 2

Evo jos nekih proizvoda koje sam volela ovog leta.
-Balea piling za telo koji mirise na jabuku i cimet. Ako volite ovu kombinaciju obavezno nabavite ovaj proizvod jer neverovatno lepo mirise. Ima finu strukturu koja ce vam pomoci u uklanjanju mrtvih celija. (150 din)
-Marseillais gel za tusiranje je vrlo mirisljava i lepa stvar koja ce vam uciniti kozu mekom. Definitivno cu probati jos neke njihove proizvode posto me je ovaj odusevio. (oko 250din)
-Balea losion za telo ima specifican miris koji meni bas i ne prija i moze da bude malo lepljiv. Medjutim, ako zelite da istaknete preplanulu boju, ovaj proizvod ce vam definitivno pomoci. Bitno je da ga lepo razmazete po celom telu kako se ne bi napravile fleke. (oko 500din)
-Balea gel za tusiranje vrlo osvezavajuceg i tropskog mirisa. Nije mi najomiljeniji, ni sama ne znam zasto, ali je sasvim okej. Miris, struktura, koza nakon koriscenja sve je sasvim zadovoljavajuce. (oko 200din)
-Eucerin krema za kozu nakon suncanja ce definitivno umiriti kozu i regulisati crvenilo nakon intenzivnog koriscenja. Moja jedina zamerka jeste sto zbog svog sastava moze da bude neprijatan na kozi koja je ostecena.(oko 1000din)
-Frutini sprej za telo sa mirisom tresnje i vanile je nesto sto cu uvek koristiti pre parfema. Vrlo osvezavajuce i postojano. ( 450din)
-Garnier micelarna voda je moje najvece otkrice. Radi sve sto proizvodjac i obecava. Uklanja sminku brzo i lako i umiruje kozu. Spada u moju dnevnu rutinu i nikako ga ne bih menjala. 400ml dobija se za 650din.
-Saljicev melem me uvek spasava u toku leta kada mi je regeneracija koze neophodna. Mirise na biljke i vrlo je kremast. Uvek me odusevi svojim delovanjem. (oko 1000din u apotekama)
-Rexona antiprespirant 48 je nesto sto sam privremeno koristila dok nisam kupila novi dezodorans. U 98% slucajeva koristim dezodranse pa mi je ova promena bila zanimljiva. Svidja mi se postojanost i to sto ne iritira kozu.
-I'm free je proizvod koji neutralise svrab na kozi nakon ujeda insekta. Deluje nakon samo par sekundi i definitivno je nesto najbolje sto sam videla. Kupila sam ga u Grckoj i ne znam gde moze da se nabavi ali je definitivno fenomenalan.

Нема коментара:

Постави коментар