среда, 10. децембар 2014.

all about that makeup

Definitivno je vreme da se vratim ovom blogu i komentarisanju sminke, naravno. :)
Pa evo sta sam izdvojila za ovaj post.

Pocecu sa ovim prelepim RT cetkama.
Najbitnija stvar, nazalost, nema ih u Srbiji.
Ljubicasta cetkica se zove essential crease brush i postala je nesto sto mi neverovatno olaksava sminkanje ociju (za koje se nikada nisam posebno zanimala). Koristim je za blendovanje i ne mogu da joj nadjem zamerku, mada, meni su sve RT cetke i vise nego dobre.
Roze cetkica je multi task brush, predvidjena za nanosenje pudera, bronzera i rumenila. Definitivno moja nova omiljena cetka. Jeste velika, ali sasvim je moguce precizno nanosenje ovih proizvoda na lice. 

Sledece na redu jesu ovi proizvodi za ten. Svi razlicite vrste i od razlicitih proizvodjaca. A moram da primetim i veliku razliku u ceni, koja u ovom slucaju nije merilo kvaliteta.
BB krema, L'oreal je nesto sto koristim dosta dugo, uglavnom za skolu ili neki drugi slucaj kada mi se ne stavlja puder. Ova krema uz dobar korektor moze da izgleda na kozi kao neki puder manje moci prekrivanja. Kosta oko 1500 din i ima 30ml. Jedna od boljih BB krema koje sam probala.
Aura refresh me puder. Mogu da kazem da je za cenu od nekih 700din sasvim ok. Stajace na kozi neki deo dana ukoliko imate podlogu ispod i dobar puder u kamenu preko. Ne oseca se na kozi, ne masti niti isusuje. Jedan sasvim solidan puder. 
Aura korektor u stiku je proizvod koji toplo preporucujem. Kosta oko 300din i radi dobar posao. Nakon sto nanesem puder/toniranu kremu, stvaim ovaj korektor na sva zeljena mesta i onda izblendam cetkom. Ne ostavlja mi neke delove bele, iako je najsvetlija nijansa, vec se potpuno pomesa sa puderom. Ukoliko je bas neophodno, preko njega stavim i neki tecni korektor u mojoj nijansi. Koristim ga kako za podocnjake tako i za hajlajtovanje. Samo reci hvale za ovaj proizvod.
I na kraju tri roze proizvoda sa usne.
Nivea lip butter malina nesto sasvim neizbezno. Ukoliko ste ljubitelj ovog mirisa, proizvod je definitivno za vas. Usne ce biti meke i slatke. 
Color drama maybelline olovka za usne je moje veliko odusevnjenje. Postojana, jeftina, laka za nanosenje, u divnoj pink boji. Savrsen proizvod.
Avon matte karmin. Nisam veliki ljubitelj avon proizvoda, ali ponekad se nadje nesto zanimljivo. Ovi mat karmini su nesto sto me odusevljava. Mogu da kazem sve isto sto sam rekla za olovku. Cak su i nijanse identicne, s tim sto je karmin na usnama intenzivniji.

Evo fotogravija nekih nedavnih makupova gde sam koristila neke od ovih proizvoda. Na prvoj slici je avon karmin a na drugoj maybelline olovka. Slike nisu bas najbolji pokazatelj kako ovi proizvodi izgledaju jer su slikane pod drugacijim svetlom i imaju efekte, ali mozete da vidite kako je to otprilike.






1 коментар: