уторак, 2. септембар 2014.

summer goodies 1

Leto se blizi kraju tako da je vreme da rezimiram sta sam najvise koristila ovih par meseci.
Proizvodi za kosu:
-Syoss dry shampoo je treci cuvi sampon koji sam probala i prilicno je dobar, mada ne bolji od batiste. Posto je jeftiniji (oko 500 din.) moze da posluzi kao zamena koja ce zapravo pomoci vasoj kosi. Pakovanje je od 200ml i moguce je da ce vam ostati beli prah u kosi, u tom slucaju je samo malo protresite. Zapravo me je iznenadio jer sam mislila da je batiste najbolji i da mu drugi ni ne prilaze plizu.
-Garnier umaska za suvu i ostecenu kosu sa ekstraktima avokadovog ulja i kartie butera. Divan miris i divna struktu maske su prvo sto sam primetila. Posto imam farbanu kosu koja se mnogo krza na krajevima, neophodno mi je da koristim nesto sto ce pomagati mojoj kosi, ako vec ne moze potpuno da eliminise problem i ova maska definitivno radi svoj posao. 300ml kosta nekih 500din.
-Balea ulje sa negu kose je proizvod, koji u mojoj nezi kose, nista ne moze da zameni. Divna struktura, miris i cena (oko 400din). Jos jedna prednost je sto ce vam ovih 100ml trajati mnogo duze nego sto mozete da zamislite, bez obzira na svakodnevno koriscnjenje.

Nega noktiju:
-Evelin 8 in 1 serum za nokte je nesto sto me je spasilo poslednjih par meseci. Neposredno pre odlaska na more sam odlucila da skinem gel koji je ostavio uzasne posledice na mojim noktima, tako da mi je bilo neophodno nesto sto ce da mi pomogne. Dosta drugarica mi je pricalo o ovome pa sam shvatila da je sada odlicna prilika da ga probam. Posle manje od dva meseca nokatna ploca mi se potpuno oporavila. A ova stvarcica kosta samo 200din.

Sminka:


-Elf contouring blush & bronzer je jeftinija verzija Narsovog dua. Vrlo lepa i prakticna stvar koja je uvek dobra da istakne vase lice i da mu sjaj. Posebno tokom leta, rado sam se hvatala za ovaj duo.
-Essence vintige district rumenilo. Cvet je prvobitno bio prekriven zlatnim sljokicama a ispod je tamnije kajsija rumenilo a podloga je najsetlija. Kada se sve to pomesa dobija se divna, prirodna boja. 
-Baby lips koji je postao neizbezan. Moj favorit je pink punch koji divno mirise i ostavlja roze trag na usnama. Za leto mi je bio neophodan i plavi hydrate. Ove slatke proizvode mozete kupiti za 250din.
-Avon pink je bio karmin koji sam najcesce koristila. Divna boja i hidratacija karmina.

Нема коментара:

Постави коментар